mandag 9. juni 2008

Nedtelling!

Utrolig vondt i huet i kveld, og det blir visst ikke no bedre. Lena ble en time lengre på jobb idag, så jeg kunne gå hjem klokka åtte. Snille Lena :)
Anneline har bestemt at jeg må finne meg en svensk kæll, for alle norske er drittsekker. Men så kom ho på at Christian er jo norsk, så da var visst ikke alle drittsekker likevel. Men jeg måtte fortsatt finne meg en svenske. Og jeg kan nok være litt enig i det. Jeg skal fortsatt ikke lete etter noen, men om noen finner meg så må han være svensk. Ellers gidder jeg ikke!

Nå har jeg begynt alle nedtellingene! Først er det grillfest hos Svein-Roger. Det er om bare 5 dager. Da regner det IKKE!
Så er det Trebåtfestivalen om to uker og fire dager, og da regner det heller ikke, for det gjorde det i fjor og da er det ingen vits i at det regner i år også.
Om tre uker kommer Kayla hjem fra dumme Stavanger, om fire uker og fire dager går jeg ut i ferie, og to dager etter det drar Kayla og jeg til Tunisia. Da kan det gjerne regne, for da er vi ikke hjemme uansett.

Etter det går det bare nedover, fram til siste helga i august. Da er det centerfest. Også skal jeg muligens til syden igjen med Nina i oktober. Men det er fortsatt lenge til.

I mellomtia skal jeg danse med frosker, bade med alver og male skyene lyserød.

Fordi jeg har lyst til det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar