torsdag 14. august 2008

Dust

Det er dust når ting kræsjer.

Vanligvis når ting kræsjer, så kan man på en eller annen måte velge bort den ene tingen, selv om det kan være vanskelig. For nå snakker vi verken biler eller båter, men kræsjing av sosiale arrangementer. Men denne gangen tillater jeg meg å snakke fjortis og konstantere at tilstanden er skikkelig dust.

For å gå nærmere inn på problemet kan jeg røpe at det er lørdag 6.september konflikten ligger. Da er det nemlig centerfest, men det er også bryllup. Og centerfest og bryllup er faktisk to ting det ikke går an å velge mellom. Centerfest og grillfest hadde vært èn ting. Eller grillfest og bryllup. Men å ha centerfest og bryllup på samme dag er skikkelig dust. Det er centerfesten sin feil. Den skulle egentlig være helga før, men en eller annen dust flytta den til helga etter. Så nå blir jeg nødt til å stresse. Først bryllup, så centerfest. Men det går sikkert bra. Jeg kan hvile på søndag. Likevel..

Dust.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar