onsdag 28. januar 2009

Generelt

Snart onsdag og jobb igjen. Det er alltid slitsomt å dra tilbake på jobb når man har hatt fri så lenge. Og nå skal jeg jobbe NI dager i strekk før jeg kan hvile litt igjen.

Idag har jeg vært flink. Jeg har bakt sjokoladekake! Og selv om det var kakemix, så har jeg faktisk blanda vann i og brukt visp, altså: Jeg har bakt sjokoladekake. Nå har jeg endelig hengt opp bilder på veggene og fått sofa i stua også, ett år etter planen. Neste steg er å kjøpe nytt stuebord som er en god del mindre enn det jeg har nå. Det tar altfor mye plass, og leiligheten kommer til å se mye større ut når jeg får inn et mindre bord.

Men, nå blir det sparemodus på meg framover. Skal til Venezia ti dager i august, og forhåpentligvis på jentetur til London i slutten av februar. Hvis jeg får to dager fri fra jobb og hvis jeg har råd og hvis jeg finner flyavganger som passer. Det er i det hele tatt litt vel mye hvis..

Ja, også skal jeg begynne å jobbe hver tredje helg framover, i stedet for annenhver. Dessuten slipper jeg seks dager i strekk annenhver uke. Det skal bli deilig!

Sånn, det var siste ordet for denne gang.

Hej

1 kommentar: