søndag 15. mars 2009

Glasvegas, rekord og "uteliv"

Slitsom dag på jobb. Snart sove nå.
Må bare fortelle at jeg har oppdaga et nytt band. Glasvegas heter de. Har ikke rukket å lage så mye musikk enda, men det de har, anbefales på det sterkeste hvis man har omtrent samme musikksmak som meg.
Prøv

"Daddy's gone"

"Flowers and football tops"

"It's my own cheating heart that makes me cry".

Idag satte vi ny omsetningsrekord på jobben igjen. Selv om det bare er to uker siden siste rekord. Det går riktige veien for å si det sånn! Regner med det blir mye roligere i morra, men man kan jo prøve å tenke seg hvordan påska blir. I don't wanna go there..

Merker jeg begynner å bli utålmodig nå. Klart det er deilig å bare være hjemme en hel helg hvis man har fri, men i lengden blir jeg rastløs. Jeg vil at det skal skje noe snart! Det er en centerfest etterhvert, men den vel brått ikke før i mai! Det må jo skje noe før det..
Er i tillegg lei av utelivet i Halden også. Strömstad lokker heller ikke noe særlig for tia. Litt nedtur etter å ha vært ute i London tre kvelder på rad, for så å komme hjem til dette.

Øl'en slutt.
Hva gjør jeg nå?

Legge seg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar