søndag 5. juni 2011

Man kan spise både gress, hårstrikker og klosser

I dag skulle vi på loppis i Folkets Park klokka ni. Vi bruker ikke vekkerklokke lenger, på grunn av den levende vekkerklokka som alltid begynner å skravle mellom sju og halv åtte. For en gangs skyld, akkurat den dagen vi skulle opp og tidlig avgårde, sov vekkerklokka til ti på ni. Den norske værdama som tror ho prater svensk fortalte at det skulle bli 28 grader i dag, og jeg tviler virkelig ikke. Allerede da vi gikk klokka ti angra jeg på at jeg hadde kledd på meg i det hele tatt.

På vei til barnloppis i Folkets Park.



Det var ikke bare vi som fant veien til parken i dag.



Trøtt i varmen og folkemylderet.



Ved lunsjtider plukka vi blomster, spiste kylling og litt gress. Spesielt de blomstene som ikke hadde blomst på seg (les: stilker) var fryktelig fine og så ut som de smakte innmari godt, men vi rakk ikke å smake på dem.



Endelig fikk vi tak i solskjerm til vogna! No more dra vogna etter seg fordi sola står på feil sted, og dessuten blir det mye bedre luft inni der nå som trekket ikke trenger å være der for å beskytte mot sola lenger.


Pause på Debaser før vi dro hjem.




4 kommentarer:

  1. Så fiiiiiiiiine dere er;)))) jeg/vi skulle så gjerne kommet på besøk...... allting går er jo mitt motto... he he..... det umulige tar bare litt lenger tid!!!

    SvarSlett
  2. Ekstrakommentar: Kjempefin løsning for sol i vogna:)

    SvarSlett
  3. også barnloppis da :-)
    det har jeg ikke hørt om før :-)
    men veldig lurt :-)

    SvarSlett