onsdag 31. august 2011

Hvor er posene til gølvet?

Det skal pakkes, bæres, finnes, lukkes og lastes. Og vaskes. Her er det lov å vaske klær klokka tre om natta, derfor har jeg ikke begynt å vaske enda. Senere. Først er jeg nødt til å pakke sammen gølvet.
Bit for bit er det tatt fra hverandre, Lucy hjalp til, det er stabla akkurat innen rekkevidde for små hender, og må derfor legges i poser før i morra tidlig. Men hvorer gølvposene? 


Jeg er sikker på at jeg regelmessig har beskuet dem, men når de skal gjøre nytte for seg er de søkk vekk. Borte. Missing. Og jeg blir stressa. Har jeg først pelt fra hverandre gølvet så må det også pakkes ned før jeg kan begynne å pakke noe annet. Det aller verste er at det ikke er mye igjen å pakke og jeg hadde helt sikkert blitt ferdig i kveld hvis det ikke hadde vært så fordømt viktig å pakke gølvet først! Nå er det for sent.

Må. Pakke. Gølv. Først.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar