fredag 7. august 2009

På'n igjen

Fritorsdag betyr fri fra jobb, men ikke fra trening. I dag begynte jeg å trene igjen. Etter over en måned med slækking var det helt jævlig å begynne, mye verre enn da jeg trena første gangen. Men jeg holdt ut i nesten en og en halv time, og det kjentes veldig bra når jeg var ferdig! Etterpå dro jeg ned til byen og tok sol, i tillegg til at jeg satt ute i den ordentlige sola og leste et par timer før trening. Innbilte meg at jeg fikk litt farge, men den har en tendens til å forsvinne fryktelig fort.
Jeg prøver å forberede meg til Venezia (bare ti dager igjen!), så her om dagen kjøpte jeg en slik reiseguide som fulgte med Aftonbladet. Den var ubrukelig. Jeg har ikke lest i den, men jeg følte det et par sekunder etter jeg hadde tatt den ut av plasten.
Nei, nå er det kvelden. Jobb igjen i morra.

1 kommentar:

  1. Trening er fiiiine saker se.... endelig fant jeg det ut også he he etter mange overtalelseskunster fra to "visse" personer, gjett hvem!

    SvarSlett