søndag 5. september 2010

Nå kan det egentlig være det samme

Uskikkelige krapyl som tydeligvis har bestemt seg for å bli der ho er.
Onsdag vaska jeg vinduer. Inne OG ute. Tenk det! Det er ikke mars engang! Det hjalp fint lite. Altså, vinduene ble rene, men det var det hele.
Jeg ble nødt til å bytte taktikk. Derfor prøvde jeg omvendt psykologi på torsdag. Jeg tror jeg har hørt at man ikke skal ha på neglelakk når man føder, derfor tok jeg på neglelakk. "Winter rose". To lag. Det fungerte heller ikke.
Fredag dabba det litt av. Det eneste jeg gjorde var å gynge litt ekstra når jeg gikk ned trappene.

I dag er det søndag, og jeg gidder ikke mer. Skal det være på den måten, så kan ho bare bli der inne. Nå kan det egentlig være det samme.

Likevel gir jeg det èn sjanse til. En ny dato. Åtte dager etter termin, den 8. september. Ikke før og ikke etter. Merk mine ord. 8. september. Det er på onsdag. 8. september.

8. september.

1 kommentar:

  1. Ja....kjære Ida...sett deg i respekt og forlang "ordning och reda" like godt først som sist...du har strevet lenge nok nå....

    SvarSlett