tirsdag 28. september 2010

Det er helt tomt

Helt blank er jeg.
Jeg tenkte å skrive et svært meningsfullt innlegg, siden det faktisk er siste gangen jeg skriver en blogg fra Halden. Kan jo ikke skrive hva som helst.
Det må ha seg sånn at jeg har gitt meg selv prestasjonsangst, for nå har jeg stirra tomt på skjermen ganske lenge uten å lire av meg et eneste ord. Ikke et meningsløst ord engang.
Eller, NÅ har jeg faktisk skrevet mange ord, men de telles ikke siden jeg var nødt til å skrive dem for å kunne fortelle om hvor blank jeg er.

Jeg vil påstå at dette kjennetegner tilstanden min generelt for tiden. Helt tom i huet. Jeg prøver å lage tanker, men det kommer ingen. De siste dagene for eksempel har jeg prøvd å lage to avtaler, men det er rett og slett tett inntil umulig å tenke lenger enn et par timer framover. To timer. Det klarer jeg. Etter det begynner det å bli skummelt blurry, og jeg ender opp med å si til folk at de heller må ringe meg dagen etter på grunn av min manglende evne til å ta til meg og hente fram informasjon. Så sant ikke dagen etter er om to timer. Det er den som oftest ikke.

Jeg vil tro at det er den beryktede ammetåka som har satt inn med full styrke.

Derfor blir det ikke noe siste ord fra Halden, men kanskje jeg får til et første ord fra Malmö. Dessverre kan jeg ikke love noe, siden jeg ikke er i Malmö før på torsdag.
Og det er mer enn to timer til.

1 kommentar:

  1. Ååååå...jeg trodde først du var helt tom for melkemat til ditt lille jentenurk...forresten det blir vel en flicka nå om kort tid.Tom for ord...nei, det blir vi neppe før alsheimern setter inn og den er det ikke sikkert du får ...og i tilfelle er jo det veldig lenge til....så du vil nok fortsette å skrive lenge ennå...du får heller la det bli litt tåkeprat i ammeperioden...vi tåler det.

    SvarSlett