onsdag 26. januar 2011

Nelly

Søndag kveld bestilte vi no stæsj fra Nelly.com.
Pakka kom gørfort, vi fikk den i går faktisk. Men, da vi åpna posen viste det seg at


  • En av tinga mangla en knapp
  • En av tinga så helt annerledes ut enn på bildet
  • En av tinga (den dyreste faktisk) hadde vi ikke fått
  • En av tinga hadde vi ikke bestilt i det hele tatt
Ikke rart det gikk fort.
I kveld skal vi altså sette vårs inn i hvordan vi skal sende tilbake, hva vi må skrive, hvordan vi skal få det som ikke ble med ogsåvidere.
Smågodt og red bull er kjøpt inn.

2 kommentarer:

  1. Åååå...du har med andre ord "kjøpt katta i sekken"....lett å bli lurt når man ikke kan se og ta i det man vil kjøpe...men det er naturligvis erfaringer å ta med seg...og erfaring kan man bli rik på....bedre lykke neste gang !

    SvarSlett
  2. Jeg og har dårlig erfaring med nelly.com! Har bestilt vare som ble kansellert. har betalt for varen og pengene de skylder meg er enda ikke kommet på konto. har gått 3 uker! Har sendt mail til den elendige kundeservicen deres uten hell! Styr unna. Slu bedrift.

    SvarSlett