torsdag 18. desember 2008

Egon er en jente!

Det har skjedd no veldig merkelig. I et halvt år har jeg vært helt sikker på at Egon kommer i mars. Jeg har til og med preka med Egon, og han har svart. Det er først nå i det siste han har svart. I begynnelsen var det ingen reaksjon når jeg ropte "Egon!", og nå skjønner jeg jo hvorfor. For Egon kommer slett ikke i mars. Egon kommer ikke i det hele tatt. Og de som har lest overskrifta skjønner sikkert hvorfor. Ja nemlig, Egon er en liten jente!

I det øyeblikket jeg fikk vite om det, må jeg innrømme at hele min virkelighetsoppfatning falt i grus. Hadde liksom blitt kjent med Egon, og brått finnes han ikke likevel. Det var faktisk innmari trist. Men allerede etter en og en halv dag har jeg begynt å venne meg til tanken på en jente, så jeg regner med det kommer til å gå bra. Det er jo ikke som om vi har mista Egon, han har jo aldri vært der.

Istedet kommer det en liten prinsesse i mars, og det er jo faktisk minst like bra som en Egon. Når det er sagt, er jeg sikker på at Egon kommer han også. Bare ikke helt ennå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar