onsdag 31. desember 2008

Sugerør og stjerneskudd

Da var det bare noen få timer igjen av 2008.

Jeg klarte meg nesten gjennom jula. Klarte julaften og førstedag, og halve andredag. Så var det slutt på juleferien som jeg hadde gleda meg sånn til...
Begynte på fredag ettermiddag med 38 i feber. "Så koselig med litt feber utover kvelden" tenkte jeg. Fin unnskyldning til å bare være inne under teppet og drikke kakao og se på film.
Så ble det lørdag, 40 i feber og det varte fram til i går. I dag er den første dagen jeg har vært noenlunde oppegående.
Jaja...

Okei, det var denne Nyttårsaften da!
Skal være her hjemme i kveld sammen med Kayla og Lars-Andreas. Kayla lager kalkun og ordner all mat (selv om jeg tror jeg har ansvaret for å holde drikka kald). Når vi snakker om drikke, så blir det øl og vin på dem, og julebrus på meg siden jeg går på penicilin. Julebrus med sugerør (ja, jeg er plutselig blitt nødt til å ha sugerør til alt jeg drikker...). Ble litt hysterisk tidligere idag, for jeg la merke til at jeg nesten ikke hadde flere sugerør igjen. Nesten-krise. Sendte Lars-Andreas ut, og han kom tilbake med en svæær partypakke, så jeg slipper å tørste.

Jeg har hørt smell på utsia i flere timer allerede. Det er plutselig ikke no særlig lov å skyte opp raketter selv i år, så det blir nok til å se på fyrverkeriet fra festningen gjennom vinduet. Dessuten har Lars-Andreas kjøpt stjerneskudd og en bitteliten fontenesak, og da er kvelden redda :)

Forresten, så har jeg FAKTISK planer om å drikke et glass champagne klokka tolv uansett hva slags tilstand jeg befinner meg i.
TENK!

Angående nyttårsforsett, så har jeg bare ett i år, og det er det samme som jeg har hvert eneste år: Å ikke lage noen nyttårsforsett.

Med dette avslutter jeg bloggen for 2008, og ønsker alle et

GODT NYTT ÅR!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar