tirsdag 9. desember 2008

Til Linda og Anneline

Det er noen som mener det at jeg ikke oppdaterer bloggen ofte nok. Hva skjer a? Hvor har de det fra liksom? De har mast en stund nå, så for at de skal føle at de blir hørt så skriver jeg en liten snutt nå da se. Dessuten fins utmaningen lengre ned, så nå går det nesten over styr her!

Idag har jeg og Anneline vært på Nordby og shoppa bittelitt julegaver.

Vi hadde så innmari lyst til å parkere oppå taket til det nye parkeringshuset, men det var fullt der sa den gule mannen. Så måtte vi kjøre rundt og inn nede. Det var dritkult der også. Lizzm. Veldig høyt under taket la vi merke til med beundring i blikket.
Men det beste med hele parkeringshuset er at den nye inngangen er der hvor brillebutikken var. Og hva betyr det? Joda, brillemannen er borte! You lose :D

Nå er det ikke sånn kjempelenge igjen til jul, så jeg har prøvd å gjøre mitt, og tatt til meg et par nisser. Litt skuffa, for jeg tror ikke det er sånne som blir levende om natta. Hadde vært koselig å hatt et par småtasser som tæller rundt i stua om natta, men det er like greit at de ikke lever. Jeg slipper å lete etter dem hele tia. De står jo på samme sted som jeg satte dem.

Må skrive litt om Egon også, når jeg først er i gang. Egon kommer i mars. Egon har fått vogn med fire hjul foran, men den er like stor som alle andre vogner for det. Jeg var litt furten på Egon for en tid tilbake, for han gadd ikke å bevege seg i det hele tatt når jeg var i nærheten. Men i helga sa jeg "Egon!" også svarte han med å sparke hånda mi, så nå er det greit mellom oss igjen.

Men, nå skal jeg faktisk gå og se på Angel og spise klementin.

O jul med din glede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar