onsdag 25. august 2010

- Du skal hvile i dag!

Det var svaret jeg fikk da jeg spurte, halvveis ut i lufta, om hva jeg skulle finne på i dag. Lars-Andreas dro for å finne deler til bilen. Grønne deler, blå deler...Rød bil :)

Jeg traska litt fram og tilbake først, før jeg fant ut at å spille Nintendo Wii må telle som å hvile. Men teiten ville ikke funke, så jeg pakka den ned i en eske i stedet.
Så hviiiilte jeg.

Det er nesten merkelig at det fortsatt kan være flere ting å flytte på og mer å ordne, så mye som vi har pakka ned og flytta hit og dit, til Malmö, til Gimle og til Billebakken. Men det irriterer meg litt at tv-bordet fortsatt står her. Vi skal jo kjøpe nytt, så nå er det den eneste store tingen som er igjen som vi ikke skal ha med når vi flytter.
Men hvis jeg tar det vekk, hvor skal tv´n, dvd-spilleren og tv-boksen stå? På den lille hylla kanskje? Men da må jeg rydde ut av den først, og hvor skal jeg gjøre av det som bor i hylla nå? I kommoden? Men hva med det som bor i kommoden?

Får tenke på det mens jeg hviler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar