tirsdag 24. august 2010

Trøtt

Sto opp...9.30 i dag, og nå har jeg vært dautrøtt i noen timer allerede. Funker aldeles ikke å stå opp så tidlig!
Planen var å være trøtt nok til å sovne tidlig på kvelden og dermed være passe uthvilt i tilfelle fødselen begynner på natta...men det hjelper jo ikke om jeg skal gå rundt i halvsøvne hele dagen. Hva om det starter midt på dagen?
Hvordan klarer folk å stå opp så tidlig og fortsatt fungere normalt lurer jeg på?

Nei, jeg er hardbarka B-menneske, og det er det ikke så mye å gjøre med. Det spiller liten rolle om jeg legger meg klokka 3 eller 23, må sove til rundt 12 uansett.
Står jeg opp for tidlig er hele dagen bortkasta. Får ikke gjort noenting. Og har jeg først stått opp klarer jeg ikke å sovne igjen heller.
Tullemennesker som mener man får tid til så mye mer når man står opp tidlig...

Nå har Bernard rulla rundt her i over en halvtime. Orker ikke reise meg og plukke´n opp. Han skal helst ikke rulle mer enn 20 minutter av gangen, men foreløpig ser det ikke ut som han lider noen nød. Først når han setter seg og furter i hjørnet under kjøkkenbenken er det på tide å ta affære.

Trøtt!

4 kommentarer:

  1. Bra dere er to som er nattmennesker og ikke morgenfugler... hi hi... eller egentlig tre spørs det på den fjerde da.....:)

    SvarSlett
  2. Den fjerde har å være nattmenneske den også. Noe annet er uaktuelt :)

    SvarSlett
  3. Helt enig !!! Fatter ikke folk som sier at da får døm så mye ut av dagen.. Får ikke en dritt ut av dagen jeg, for er i koma. På kvelden derimot, er jeg super effektiv! Du får nok en mini lik deg. Å tenk når ho blir tenåring, kan dere sove til langt på dagen, begge to :) Blir supert!!

    SvarSlett
  4. Babyer sover mye uansett A eller B... så det er vel ingen fare til å begynne med.....men nå er den vel veldig nær fristen for å se dagens lyyyys.....eller kanskje det blir nattelampenes lys først ? De fleste kommer på natten , sies det vel.......

    SvarSlett