fredag 27. august 2010

Et innlegg som er verken ekstraordinært eller nyskapende på noen som helst måte

Altså, det skjer ikke så innmari mange ekstraordinære og nyskapende ting for tiden, så grunnen til at dette blir innlegg nummer 13 i løpet av august skyldes nok mest kjedsomhet.
Det har ikke skjedd noe ekstraordinært eller nyskapende nå heller. Da var det avklart, så kan dere ut fra den informasjonen velge om dere vil lese videre eller ikke. Jeg følte meg praktisk anlagt som valgte å informere om dette før jeg skriver videre.

Nå, endelig, virker det som det meste er klart for miniankomst. Det er fryktelig mye å gjøre klart, og selv om en bebi er gørliten, så tar tinga og stæsjet og alt sammen veldig mye plass i forhold til størrelsen på den som skal bruke det.
Vi har to vogner (en vanlig og en litt mindre som man kan feste bilsete på), bilsete, stellebord, babygym, vogge, haugevis av bleier og kluter og salver og kremer og små ting til alt mulig rart. En mengde med klær (tror jeg), som også må vaskes før man bruker det.
Badekar, stellepute, ammepute, dyner, regntrekk, "Mitt første album" i rosa (grr...), bleiebøtte, smokker, flasker...
Selv ligger den bare der og glor?
Vi kunne sikkert bare lagt den i en skuff, og den hadde fortsatt ikke brydd seg.

"Vi" har fått skrudd mer på bilen i dag da. Uten at jeg skal late som at jeg vet hva de har drevet med i det hele tatt, har det noe med å skjøte ledninger og ta løs deler og banke på plass ting å gjøre i hvertfall. Også er det noe muffens med bensinpumpa vet jeg. Det fant de ut. Fikk en mystisk melding om at de har funnet mer å skru på ved å søke på nettet etter ting de kan skru på. Også er det noe som heter relé. Den er dum. Vet ikke hvor den er.

Ja, også ble det utflytting av tv-bordet i går. Tv-tinga havna på den lille hylla, og det som bodde i den lille hylla havna diverse steder rundt omkring.
Nå blir det etterhvert filmvisning fra PC til tv´n. Med nyanskaffa lydledning og greier.
Avansert!

1 kommentar:

  1. Allting ordnær seg, det umulige tar bare littegrann lenger tid:)

    SvarSlett