torsdag 23. april 2009

Et nytt og bedre liv!

I dag har jeg og Nina vært på Halden bad og trena igjen! Ja, helt korrekt. Jeg har bedrevet meningsløs fysisk aktivitet, helt frivillig! Hvis jeg hadde lest dette for et halvt år siden, hadde jeg sjekka datoen på innlegget NØYE, for å se om det var lagt inn 1. april. Så hadde jeg forsikra meg om at ingen hadde hacka seg inn på bloggen min og skrevet syke løgner om meg. Til slutt hadde jeg prøvd å finne èn god grunn til at jeg selv skulle ha jugd om noe sånt. Og etter det hadde jeg nok fortsatt ikke trodd på det. Men det er faktisk helt sant!

Mandag var dagen vi bestemte oss for å begynne våre nye og bedre liv. Etter tre år med pusting, pesing og sleping opp trappa til lunsjrommet, for så å hvile litt på toppen før vi kunne begynne pausa, fant vi ut at det var på tide å gjøre noe med situasjonen. Arbeidsdagen brukte vi på å trakassere Mariann helt til ho ringte og hørte om vi kunne trene på Halden bad istedet for Spenst. Vi følte nemlig ikke for å bli beglodd av alle fitnessfjortisene som vanker på Spenst når vi skulle ta første skritt på veien ut av statusen vrak.

Etter jobb (vi fikk til og med gå en time tidligere) dro vi rett ned på Halden bad og trena lenge og vel. Og, ja, vi trena hele tia. Ikke en eneste pause underveis. Ikke nok med det, men det var faktisk moro! Det hadde jeg ihvertfall ikke trodd. Det er altså svært store sjanser for at vi faktisk kommer til å fortsette. Sannsynligvis hver mandag og torsdag, siden vi jobber likt disse dagene. Vi er nemlig ikke helt der enda, at vi kommer til å dra ned alene. Men det kommer nok med tiden.

Miraklenes tid er ikke forbi!

1 kommentar: