lørdag 11. april 2009

Påske?

Skjærtorsdag har kommet og gått. For første gang på mange mange år tenkte jeg med meg selv at det er ikke så farlig. Skjærtorsdag er ingen stor greie. Egentlig. Likevel bråbestemte jeg meg etter jobb, for å drikke likevel. Det er nok noe som henger igjen der. Går ikke å ignorere skjærtorsdag totalt. Vorsa litt med Nina og Kine først, så dro vi på byn. Fredrikshald. Hjem igjen. Ingen big deal.

Lørdag idag. Påskeaften idag. Fri idag. Drikke idag? Nina ligger hjemme med feber. Emma ligger hjemme med feber. Jeg mistenker et komplott. Eller kanskje det er skjebnen som ikke vil jeg skal drikke så mye? Det er lite sannsynlig. Jeg drikker ikke mye. Og isåfall, hvor var skjebnen da jeg var 16-17 og drakk meg sanseløs hver helg?
Jeg mistenker et komplott.

Fant spindelvev.
Jeg har fått gjest.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar