tirsdag 22. september 2009

Tattoo

Noen har tegna på meg!

Det var ikke på langt nær så vondt som jeg hadde trodd. Eller, han lurte meg litt, for etter en time begynte det å bli verre. Først kjentes det ut som om man tar en synål og drar langs huden. Det er ikke så ille. Overlevbart. De siste 40 minuttene derimot kjentes det ut som han stakk inn nåla og vridde den rundt med store sirkelbevegelser for så å skjære litt i meg med skalpell. Jeg så ingenting, men stolte på at det ikke var det han gjorde.

Jeg er kjempefornøyd med resultatet. Det ble faktisk bedre enn jeg hadde sett det for meg. Pappa hadde helst sett at jeg heller tatoverte et lite hjerte på skuldra, men det ser jeg ikke helt poenget med.



Noen som lurer på hvorfor jeg valgte akkurat det motivet?
Jeg liker alver. Og greiner er ikke så verst de heller.

4 kommentarer:

  1. Hm.... oyda... det så ille vont ut...... spennende motiv..... passer nok for deg..

    SvarSlett
  2. den var driit kul kusina!

    SvarSlett