torsdag 3. september 2009

Tredje september totusenogni

I dag var det kort dag på jobb, 8.30 - 16. Siden Nina har fått svinepest (nei, ikke influensa) var jeg i förbutiken. Det var svært lite å gjøre. Gikk ut og inn og fyllte sigaretter, så hyllene var strøkne hele dagen. Kvart på fire stakk jeg te Særp og betalte depositum på tattoveringa jeg skal ta snaaart. Kjørte innom Elkjøp på vei hjem og kjøpte videokamerakassetter og kunstøretelefoner til kunstneren. Hadde egentlig planer om å trene etterpå, men jeg var ikke hjemme før halv sju...dessuten begynte det å regne, kan jo ikke trene når det regner! Nei nei nei, det går ikke an.
Ja, også har jeg begynt å spise Omega 3. For KVINNER. Jeg har blitt KVINNE. Æsj, håper folk har vett på å ikke kalle meg KVINNE på en stund. Aldri, egentlig.
Forresten så skal jeg til London igjen! Om under to uker! Skal bare være tre dager, men det blir bra uansett. Det er jo London :)
Nå mangler bare at jeg klarer å overtale Lars-Andreas til å sjekke ut Glasgow. Og den tid VIL komme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar