tirsdag 27. oktober 2009

Hva sa du?

Jeg hater CSI. Det er så forbanna irriterende at de lalala -vimser rundt med det avanserte utstyret og vips! får alt ut av ingenting. Sånt kan jo ikke skje i virkeligheten. Likevel viser de sånt på TV, og lar folk få et forvrengt bilde av hva som egentlig kan skje. Og ikke.
Når jeg blir stor, skal jeg BLI sånn CSI-dude, bare for å kunne si HAHA! Det funker ikke nå, og det funka ikke før.

Ja forresten, nå har jeg slutta helt å røke. Har ikke røka i det hele tatt siden 23. september. Det var ganske rart, jeg bare våkna en morra og hadde lyst på gulrøtter istedet for Corner. Masse gulrøtter! Nå spiser jeg bare det, og har til og med bytta ut godteri med babygulrøtter. Innerst inne har jeg alltid visst at jeg ville ta til fornuft en dag.
I går var jeg på visning i en leilighet nærmere sentrum. Dette har vært hemmelig en stund, men jeg har vunnet en GOD DEL penger (nei, har ikke tenkt å si hvor mye), og nå skal jeg altså bruke litt av dem på å kjøpe leilighet. Den var innmari fin, dessuten, 75 kvadrat for 1,2 mill?! Nylig oppussa var den også. Så om alt går som det skal, flytter jeg inn der i månedsskiftet februar/mars :)

Jeg begynner på en måte et nytt og bedre liv for tia. Har bestemt meg for å gå ned ca. 15 kilo før neste sommer, bytte ut hele garderoben med rosa prinsessekjoler i str. XXXS, i morra skal jeg til frisøren og fikse hanekam, mens jeg i neste uke har en avtale med sjefen i New York Sealink Association for å finjustere på topplønna jeg får når jeg begynner i ny jobb om tre uker. For øvrig som nestsjef over avdelingene i de tretten øverste etasjene.

Dessuten så har Oslo eksplodert, Facebook gått konkurs og griser diagnostisert med svineinfluensa er sett flygende over Hardangervidda.

6 kommentarer:

  1. så jeg skal bare dø jeg da? Hyggelig...

    SvarSlett
  2. Hallloooooidaaaaa! Du er flink til å finne på historier ,men en begynnelse på å slutte å røke..kunne jo være å sette inn et bilde av en "ikkerøkende Ida" i facebook....eller hur ???

    SvarSlett
  3. Tjaaaa... anonym ... det var den letteste og enkleste valgmuligheten nedenfor...kun og blott derfor...mitt navn har samme forbokstav som ditt...så nå kan du svinge dine hjerneceller og se hva du kan finne ut ...

    SvarSlett
  4. Jeg trooor både jeg og din nevø har funnet det ut allerede :)
    Det kommer nok nytt bilde strrrraks!

    SvarSlett