mandag 5. oktober 2009

Ida

Jeg er født i stjernetegnet Krepsen. Jeg passer til beskrivelsen av en kreps, men har også noe vannmann, tyr, steinbukk og skytte i meg. Og litt av alle de andre stjernetegna.
Jeg er lat, morsom, undrende, flink, stygg, kjedelig, sosial, smart, trist, glad, harmonisk, sinna, dum, pen, usosial, imøtekommende, hjemmekjær, stressa, lei, utspekulert, god, slitsom, uunnværlig, melankolsk, nervøs, sikker, irriterende, inkluderende, snill, pussig.
Jeg er ekte.

Noen ganger tror jeg på nisser, vampyrer, alver, og at døde ting lever. Andre ganger ikke. Jeg tror ikke det finnes guder, Jesuser, engler eller andre ting som bibelboka forteller om. Jeg liker kristne mennesker like godt som andre mennesker, bare de holder troa si for seg selv, siden tro er en privatsak.

Jeg liker å sove halve dagen og være våken om natta. Jeg liker å drikke alkohol når det er mørkt ute, og noen ganger når det er lyst. Men jeg liker også cola, vann og appelsinjuice. Og red bull. Jeg liker red bull.

Jeg synes Willow Rosenberg er tøff.

Når jeg blir stor vil jeg bli politi, bibliotekar, fotograf, fengselsbetjent, heks, journalist og danser. Jeg vil bo i London, Berlin, Glasgow, Malmö, Sydney, København, Roma og Paris.
Noen ganger synes jeg at jeg er for lite sammen med venner. Men jeg liker å være alene. Jeg må ikke ha folk rundt meg hele tia. Jeg bor alene, og elsker det.

Jeg liker dyr kanskje litt bedre enn mennesker, men er allergisk mot de fleste av dem.
Selv om jeg fikk velge, ville jeg ikke vært noen andre enn meg selv.

3 kommentarer:

  1. Fint skreve Ida!
    Tack för i lördags, hade super skojj!
    Massa kramar från din vän!

    SvarSlett
  2. Dette var veldig bra skrevet Ida! Keep going strong!

    SvarSlett
  3. Jeg likte det siste avsnittet veldig godt... bare så synd at du er allergisk :((

    SvarSlett