mandag 12. oktober 2009

Ting jeg har funnet ut de siste dagene

- Trærne har blitt gule
- Hver morgen står det en kæll på utsia soveromsvinduet (og jeg bor i 2. etasje)
- Det er ikke spesielt behagelig å være sjuk i et hus som får makeover. Neste gang drar jeg på jobb istedet.
- Nesespray funker
- Kjøttdeig overlever ikke en uke i kjøleskapet
- Det er fullt mulig å se på tv åtte timer i strekk
- Det er ofte svært underholdende å se på dr. Phil, men når programmet består av en prest som i en time forteller at homofile ikke skal få gifte seg fordi den store eventyrboka bestemte det for 2000 år siden, og halvparten av publikum gir ham stående applaus, da føler jeg sterkt for å hoppe inn i tv'n med ett maskingevær i hver hånd.
- Hvis man skal gå rundt i stua i mørket, er det dumt at det ligger små plastposer på gulvet
- Rødvin smaker fortsatt temperert hæggel
- Det er vanskeligere å være ung nå enn det var for 40 år sia (ja...)
- Det går faktisk helt fint å drikke pepsi uten sugerør
- Det tar eksakt 35 minutter å kjøre til Rygge. Hver gang.
- Printeren min lager sine egne farger
- Jeg liker fortsatt ikke hvordan Angel slutter
- Det kommer til å bli flere lister som denne.

2 kommentarer: