mandag 25. oktober 2010

Fra B til A

Jeg har stått opp, spist, dusja, og klokka er bare litt over ni. I går la jeg meg klokka elleve. Jeg har bytta bokstav. Som det B-mennesket jeg alltid har vært er det unaturlig å legge seg før tolv eller å stå opp før elleve.
Det umulige har altså skjedd, og nå sitter jeg bare og venter på at Lucy skal våkne. Det skulle nemlig regne i dag. Men så vidt jeg vet betyr ikke sol og blå himmel regn, derfor går vi nok ut i dag likevel.
Lucy har vokst fra det meste i str. 50, så vi må på bebiklær-i-str-56-shopping. Jeg som var sikker på at ho skulle bli født kjempestor, også har ho faktisk brukt den minste størrelsen i seks uker. I morra skal vi på BVC og veie, men jeg mistenker at det begynner å nærme seg fem kilo nå.

Den ene vokser og den andre krymper! I dag har jeg endelig fått på meg en olabukse som ikke har passa siden i vinter. Jeg gikk opp 16 kg totalt, og 13 av dem er allerede borte.
Vel, nå må jeg gå og flytte barnet igjen. Jeg legger ho nederst i vogga, men på en eller annen måte havner ho alltid som en klump øverst i høyre hjørne likevel.

1 kommentar:

  1. Se der ja.... de barna se de snur opp/ned på det meste... allikevel så vidunderlige:))

    SvarSlett