søndag 26. juli 2009

Dragon Plaza

Sommer betyr øl på brygga. Derfor var jeg, Lars-Andreas og Kayla på brygga i går kveld. Og drakk øl. Vi hadde egentlig bare ett alternativ, siden Kongens er svindyrt og den Yada-saken som var Dickens før, stenger kl 23. Så vi var på Dragon Plaza. Gratis å komme inn, og de stenger 01.30. Det er en kinesisk familie (vil jeg tro) som driver det, og de er verdens søteste mennesker! Kjempehyggelige, utrolig serviceinnstilt, og...rett og slett søte.
Da jeg var inne for å kjøpe siste runde, ga jeg 22 kroner i driks. Og jeg tror aldri jeg har sett noen bli så glade for 22 kroner. De lyste opp alle sammen, og takka og bukka i alle retninger. Den eneste som hadde noe å utsette på betjeningen var Lars-Andreas. Han var inne og kjøpte chilinøtter, og prøvde forgjeves å flørte litt med de kinesiske jentene. Men de var så fokuserte på chilinøttene at de ikke la merke til det.

Det blir helt sikkert Dragon Plaza på meg i framtia også!

http://bloggurat.net/minblogg/registrere/2054dcafe3568a3cfa22f589a3ce3fb858827207

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar