søndag 5. juli 2009

Vil ikke mer

Mottoet mitt er "Det ordner seg". Jeg er en glad optimist, stort sett hele tiden. Bortsett fra nå. Nå er jeg ganske så dritt lei. Hvorfor det da, mon tro? Det har nok litt med det generelle humøret i dag å gjøre. Sola forsvant en eller annen gang i løpet av natta, og det var tilsynelatende ingenting jeg kunne ha gjort noe med. Det er èn ting, sola kommer alltids tilbake igjen. Men noen ganger føles det som om man gir og gir og aldri får noe tilbake. Sånn har jeg det nå. Jeg er lei. Vil ikke mer. Jeg vil vekk herfra, langt bort, og jeg vil aldri komme tilbake igjen. I hvertfall ikke på en god stund. Og da bare på besøk. En lynvisitt. For så å dra tilbake til langt bort igjen.
Kan noen ta meg med langt bort?
Vær så snill?

2 kommentarer:

  1. Vi kan ta oss långt härifrån tillsammans. jag är oxå riktigt trött på denna värld.

    SvarSlett
  2. Lille vän.. Är det något du vill prata om är det alltid att ringa mig. Jag finns för dig alltid!!
    Massa kos från mig

    SvarSlett