onsdag 23. juni 2010

Er svært lite kreativ, og har derfor ikke klart å finne en overskrift som passer

Har inntatt sofaen igjen. I går kveld var nettet borte i tre timer, noe som førte til at jeg fikk et plutselig energianfall og begynte å rydde og pakke ned ting igjen. Så nå ser det faktisk ryddig ut her, selv om det egentlig ikke er det, fordi leiligheten er tommere enn den var. Jeg fikk støvsuge- og vaskeforbud av legen på torsdag, men måtte støvsuge litt likevel. Det så virkelig ikke ut der som bordet og dvd-hylla har stått.






I dag har jeg vært ute på jobben en tur. Egentlig fordi jeg skulle på Babyproffsen og hente gratisting Bleiebøtte og diverse stæsj. Var på apoteket på Tistasenteret også, og henta mere gratisting. Kjekt å ha!




Lars-Andreas er i Ukraina og stråler seg for tia. MEN, på søndag, når han kommer hjem, skal han faktisk holde seg i nærområdet resten av sommeren! Med nærområdet menes Halden, Vestfossen og Malmö. Er litt usikker på det med Malmö forresten. Kanskje han bare skal være i Halden og Vestfossen? Hm...må huske å spørre om det...

Fra 9. august er det alkoholforbud på gang også. Blir spennende å se hvordan det skal gå. Med sommernetter og uteserveringer og det som verre er. I verste fall kan det bli hele fem uker uten en eneste liten utepils, men da får han vært litt gravid han også :)

Jeg venter egentlig på et slikt lite ryddefnatt som jeg hadde i går, men jeg har nok brukt opp den energien tidligere i dag. Får bruke litt tid på å prøve å få ut brødsmulen som datt opp i navlen. Fatter ikke hvordan den klarte det, siden navlen har blitt dritliten og merkelig. Men den landa nå der, og så langt har jeg ikke lykkes i å få den ut. Mini har dessuten funnet ut at det går an å strekke seg helt ut hvis man ligger på tvers. Det ser teit ut og er ikke spesielt behagelig!

The end.

1 kommentar:

  1. Du är så härlig Ida. Det är alltid lika roligt och underhållande att läsa din blogg. :)
    Love you!
    Kram

    SvarSlett