fredag 18. juni 2010

Grunnløs frykt? Absolutt ikke!

Jeg har kommet over enda et bevis for at min største frykt ikke er helt på trynet, og for at "uskyldige bevingede vesener med livets fulle rett" fortsatt skal tolkes som Satans avkom.

Små barn spiser som kjent det meste de kommer over, så i mangel av noe annet å gjøre bestemte jeg meg for å sjekke litt rundt og finne ut hva som er farlig å få i seg.
Dette er noe av informasjonen jeg ble beriket med:

Mynter, sand, jord, tannkrem, dyremat, potteplanter og en mengde andre "vanlige" ting går helt greit.
Katte- og hundebæsj? Null stress.
Stearinlys? Kan brukes som mat.
Sigaretter? Nam nam.
Fluer, larver og andre insekter? Næringsrikt kosttilskudd.

Men hjelpes om ungen har spist en veps! Død eller levende, slipp alt du har i henda og ring Giftinfo, ambulanse og myndigheter!
Ikke det at det var spesielt overraskende. Jeg har jo i årevis vært klar over ondskapen som bor i disse skapningene, men jeg fant en viss glede i å se det svart på hvitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar