fredag 25. juni 2010

Ribbein- og knekomplikasjoner på høyt nivå

Det skal faktisk ganske mye til for å irritere meg. Men at noen ligger og dytter med all sin kraft på ribbeina mine, det er beyond irriterende! Jeg har prøvd å si "flytt deg", flere ganger, i en meget bestemt tone, men får ingen respons. Det er vanskelig nok å bøye seg fra før, skal det brått være helt umulig nå da? Det kan da ikke være spesielt behagelig å få et ribbein i hue heller, men det ser ikke ut til at vedkommende bryr seg om akkurat det.
Eneste mulighet til komfortabelhet er å sitte rak i ryggen som en annen dust, men det er ikke komfortabelt det heller. Jeg får litt flashbacks til den ene gangen i livet jeg har hatt på korsett. Holdt på å omkomme faktisk. Rak i ryggen og god kroppsholdning er ikke min greie i det hele tatt.

Mens jeg er inne på klagesporet kan jeg alltids klage på en ting til. Mitt venstre kne har nemlig bestemt seg for å ta kvelden. Det gjør vondt å gå, og går jeg bittelitt feil, svikter kneet totalt. Jeg har tenkt og reflektert og analysert, men kan ikke komme på en eneste ting jeg har gjort venstrekneet for at det skal oppføre seg sånn.
En mulighet er at det kan tenkes jeg har spist for lite sjokolade i det siste. Så det er nok best å gjøre kål på en fruktnøtt.
Nuh!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar