torsdag 17. juni 2010

Jippi!

Var hos legen i dag, og det viser seg at jeg har fått bekkenløsning. Jippi! Hadde jo bestemt meg for å ikke få det. Blodtrykket var også litt lavere i dag, så det ble 100 % sjukmelding. Jeg skal altså være hjemme hele dagen i fem uker.
Egentlig var det lettelse med sjukmelding, men da jeg utover kvelden begynte å tenke på det ble jeg ramma av akutt kjedsomhet. Hva gjør man?

Flytting funker ikke, siden jeg ikke skal løfte ting.
Shopping går dårlig uten penger.
Alle bilder er satt inn i album.
Bernard sover jo hele dagen.

Skal jeg bare...være inne og spille Mario hver dag i fem uker? Midt på sommer'n? Når det er sol ute? Ikke har jeg sol på veranda'n heller, så soling blir det ikke mye av.
Det meste koster jo penger også!

Det med penger har begynt å irritere meg voldsomt, og hvorfor jeg ikke tok til vettet de siste åra og skaffa meg en jobb i Norge er meg en gåte. Jeg fatter ikke helt hvordan de kan bestemme at jeg ikke skal få sjukepenger, når legen har bestemt at jeg ikke kan jobbe? Leger skriver da ikke sjukmeldinger for moro skyld, så vidt jeg vet. Neste gang jeg får noen stakkars kroner inn på konto er da onsdag 25. august. Så til alle dere svindlere som hadde planer om å rane et forsvarsløst kvinnemenneske for deretter å tappe bankkontoen for hardt oppsparte kronasjer sier jeg HAH! Hahahaha!

Nemlig...

1 kommentar:

  1. Lilla vännen. :(
    Att vara gravid ska inte vara lätt ska gudarna veta. Men vilken belöning man får när de kommer ut. :)
    Om du har tråkigt får du gärna lov att kika förbi här en dag. :)
    Kram

    SvarSlett