fredag 30. juli 2010

Changes

Ser annerledes ut på huet nå.
Jeg fikk gavekort på Salong Endra i Strömstad til bursdagen, så i dag ble det brukt opp.
Litt over ett år går det mellom hver gang jeg er hos frisøren. Jeg skjønner hvorfor. Det er uendelig kjedelig å sitte stille i en stol i to timer. Men det er bra etterpå, når man er ferdig! Ser litt freshere ut, og ikke minst er det et helt år til neste gang.

Åltså, å legge bilder av meg selv på bloggen er ikke helt min greie, men jeg gjør et unntak. Sånn ser jeg ut nå:




Og jammen så slår jeg ikke til med et bilde av krapylet også:

3 kommentarer:

  1. Se der ja.... ny og fiiiiiiiiiiiiin:)
    Tenkt nå er det knapt en mnd igjen! Spennende!!

    SvarSlett
  2. Så fin du är vännen. :-)

    SvarSlett
  3. Jaaaaa:-)) ENDELIIIG!!!!!!!!!!!!!
    Så fin assa :-)) Både du og lille klumpen:o)
    Klem

    SvarSlett