lørdag 17. juli 2010

Forberedelser

Lars-Andreas dro til Vestfossen for å jobbe igjen i dag, etter å ha bært enda flere flytteesker ned i kjeller'n. Dermed ble det litt bedre plass i stua til flere esker som jeg kan pakke ned enda flere ting i til han kommer tilbake.

Tenkte å begynne med en gang han hadde dratt, bare spise frokost først. Rett etter kom mamma innom for å hente en stekeplate til grillen i Skjeberg, så måtte jeg bare sjekke noe på nettet for Lars-Andreas som hadde ankommet Oslo, og etter det ringte mamma som var på vei tilbake fra Skjeberg, og lurte på om jeg trengte jordbær. Selvfølgelig trengte jeg jordbær. Man trenger alltid jordbær. En halvtime senere kom jordbæra på døra, og da måtte jeg jo spise dem først...
Så litt på tv etter det, og fant ut at jeg måtte ta en dusj før jeg begynte på noe. Det var kanskje best å sortere litt bilder også, og klippe til mer fotopapir, og til slutt endte det selvfølgelig med at jeg ikke har gjort noen ting, som vanlig.

Derimot fikk vi gjort en hel del på torsdag, da vi var i byen for å hente flere gratis bebiting! Henta en boks på Lindex, og da vi var på apoteket for å kjøpe noe småting kom dama med en boks der også. Da vi kom hjem begynte vi å sortere alle greiene som har samla seg opp, og prøvde å få en viss oversikt over hva vi faktisk har.

Et av de største prosjektene var å sette sammen den bittelille flaska og finne ut av hvordan i all verden sånne fungerer. Det krevde god tid og nøye studering av bruksanvisninga.
Oversikt over hva vi har av bittesmå klær og i hvilke størrelser ble også nøye skrevet ned. Vi leker ikke kontroll!

2 kommentarer:

  1. Veldig artig å lese om hvordan dere forbereder den lille! Hun kommer ut til noen flotte foreldre!

    SvarSlett
  2. Nye erfaringer... nye opplevleser... ny kunnskap...
    nye utfordringer.... rett og slett begynnelsen på et noe anderledes liv:)
    Lill knøttet kan bare glede seg:))

    SvarSlett