torsdag 4. november 2010

Hundeeiere og andre skadedyr

Hva er det vanskelige med å plukke opp når hunden din har gått på do på fortauet?
Jeg og Lucy var ute og gikk i dag, og Lucy kjørte midt oppi no gulbrune ekle greier med det ene hjulet. Jeg oppdaga det ikke før vi var hjemme og jeg skulle laste vogna inn i bilen. Da fikk jeg det nemlig på begge henda. Digg.
Det var ikke noe å tørke av med i mils omkrets, og selvfølgelig mista Lucy smokken akkurat da og lå på fortauet (i bagen, siden jeg ikke anser ho for stor nok til å ligge rundt på fortau alene ennå) og hylte.
På grunn av hunderestene jeg hadde på henda kunne jeg ikke verken løfte ho opp eller putte inn smokken igjen, så ho ble pent nødt til å ligge og gråte fram til jeg hadde fått vogna inn i bilen og kommet meg opp og vaska det bort.

I tillegg lå det en flue og fløt i colaglasset mitt.
Argh!

2 kommentarer:

  1. Sånt sier man SPØTT OG SPY til......

    SvarSlett
  2. Hundeposer bør være fast innventar i en hunde eiers lomme til bruk i påkommende tilfelle!

    SvarSlett