søndag 7. november 2010

Novemberlørdag

I dag sov vi leeenge, faktisk helt til halv tolv! Jeg og Lucy i hvertfall. Våkna av en morgenfugl som tok bilder av vårs.


Vi stod endelig opp, og så gikk vi til byen for å kjøpe genser. Lars-Andreas skulle kjøpe genser. Han fikk seg genser, eller skjorte egentlig, og jeg som bare skulle være med som moralsk støtte, endte opp med klær for 2000 kroner. Så nå håper jeg virkelig at det begynner å komme inn noe penger fra Försäkringskassan!
Lucy handla en gul refleks til vogna. Den var gratis.

Vi gikk også innom Mido og henta Salad Chef'en min som hadde kommet. Jeg trodde det var en liten plastbolle og noe knivgreier, men det viste seg å være voldsomt med maskineri. Og en salatsentrifuge faktisk. OG to krus som fulgte med.


Da vi kom hjem hadde vi litt nakketrening og øvde på å løfte hodet. Vi har vært litt dårlige til å trene på det i det siste, men Lucy har blitt veldig flink likevel!



1 kommentar:

  1. Nææææ så stor ho blir.... og vi er masse mil unna... akkurat nå føler jeg at dere er veeeldig langt vekk, snufs:(
    Bestefar kommenterer også: Så stoooor ho har blitt:)
    Dere er heldige som har ei så fin lita/stor jente:))

    SvarSlett