torsdag 18. november 2010

Sheer Cover

Akkurat!
Nå skal jeg skrive om noe jeg verken kan eller bryr meg no særlig om, nemlig smoinke. Jeg vet selvfølgelig at det heter sminke og ikke smoinke. Det var en skrivefeil fra min side. Eller, fra tastaturets side, det kommer litt an på hvordan man ser på det.

Sminke var det ja. Jeg er ingen stor sminkebruker, men maler vanligvis på meg foundation når jeg skal ut blant folk. Noen ganger kliner jeg til med mascara også, men det har blitt veldig sjelden. Det er så kjedelig å ta det av igjen om kvelden.

Jeg hater å bruke penger på sminke, og H&M har en helt brukbar foundation til 39 kroner. Jeg prøvde å kjøpe H&M-foundationen, men da satte Lars-Andreas ned foten. Det fikk visst være grenser. Derfor bruker jeg foundation fra Max Factor. Jeg husker ikke akkurat hva den koster, men det er mer enn 39 kroner og jeg er faktisk veldig fornøyd med den.

Noe jeg er enda mer fornøyd med er mineralpudderet fra Mary Kay. Det er helt genialt, og jeg brukte det ganske lenge selv om det kosta fiiiiirehundrekroner! Så slutta ho som jeg kjøpte det av, å jobbe med Mary Kay, og jeg tok meg aldri bryet med å finne en ny Mary Kay-person så jeg gikk tilbake til Max Factor igjen. Helt til nå.

Sheer Cover. Asså, ho derre i CSI Miami bruker det, så det mååå jo være bra, ikke sant? Ho er jo kjendis og greier, i USA tilogmed lissom. Asså serriøst.
Så jeg bestilte det (jada, det var TV-shop igjen...), og fikk det i går. Det var en passe stor boks med masse plass øverst i boksen, og hvis jeg så nøye etter kunne jeg skimte litt pudder helt nederst. Jøss. Jeg har betalt 199 kroner pluss frakt for en boks med luft.
I dag prøvde jeg det og det så bra ut, men lukta dritt. Lukta går det vel an å stå ut med de tre dagene pudderet varer vil jeg tro.
Sheer Cover har fornøydgaranti. Man kan bruke opp alt og likevel få igjen pengene hvis man ikke er fornøyd.
Det er jo bra, men hvem er det som gidder det?

Max Factor, here I come (back).

4 kommentarer:

  1. Hallooooo der...du er bra nok som du er ...uten alt det kostbare klinet....

    SvarSlett
  2. Du, du kan få nr til ei i Sverige du kan kjøpe MK av! Eller, så anbefaler jeg ID, det er nesten helt likt som MK ;)

    SvarSlett
  3. Kom til meg.Skal sminke deg med i.d Bare Minerals, MYE bedre, masse for penga, ser naturlig ut og er supert for huden. Helt rent!
    Kom brått på at du bor i Sverige, men da får du komme innom når du er hjemme.Sminker deg og finner fargen din gratis. Kan få med en gratis liten prøve hjem, også.

    Kos å klem til ho lille vakkra di <3

    SvarSlett
  4. Jeg har hørt mye bra om det id-greiene, så tror nok jeg skal prøve det!
    Men sier ikke nei takk til forslaget ditt, Sara :)

    SvarSlett